SEPULTURA Roorback

sepultura-roorback

Виконавець: SEPULTURA

Країна: (Бразилія)

Альбом: “Roorback”

Формат: CD

Стиль: Thrash Metal

Видавець: Steamnammer/Soyuz

Ціна: 250-00

 

 

Трек-лист:

  1. A-Lex I
  2. Moloko Mesto
  3. Filthy Rot
  4. We’ve Lost You
  5. What I do!
  6. A-Lex II
  7. The Treatment
  8. Metamorphosis
  9. Sadistic Values
  10. Forceful Behavior
  11. Conform
  12. A-Lex III
  13. The Experiment
  14. Strike
  15. Enough Said
  16. Ludwig Van
  17. A-Lex IV
  18. Paradox

 

Ця команда з бразильського міста Бело Орізонте утворилася на початку 80-х. До оригінального складу увійшли брати Кавалера, Макс (р. 4 серпня 1969; вокал, гітара) та Ігор (р. 24 вересня 1970; ударні), Джейро Гуедез (гітара) та Пауло-молодший (бас). Перший опус “Sepultura”, спліт “Bestial Devastation”, зроблений навпіл з групою “Overdose”, з’явився 1985 року. Диск був неважливої якості, і не набув широкого поширення, проте за такими композиціями як заголовний трек і “Antichrist” можна було судити про обраний колективний напрям. 1986-го вийшов уже справжній повнометражник, “Morbid Visions”. Цей альбом, напханий потужними рифами, включав пісню “Troops of Doom”, що стала гімном “Sepultura” на довгі часи. Платівка дала групі національну популярність та гарну нагоду проявити себе на гастролях. Гуедез незабаром покинув команду, а на його місце прийшов талановитий гітарист Андреас Кісер. 1987-го вийшов диск “Schizophrenia”, який завдяки бойовикам “Escape to the void”, “Inquisition symphony” та чудовій продюсерській роботі сповістив усьому світу про народження бразильського металу. До Європи “Шизофренія” прийшла у вигляді бутлега, але потім справа була поставлена на офіційну основу, і колектив уклав контракт із голландським відділенням “Roadrunner”. Незважаючи на обмежений бюджет, продюсувати дебютну роботу групи на цьому лейблі було запрошено відомого американського брутальника Скотта Бернса. Після виходу “Beneath The Remains” команда вирушила у своє перше світове турне, протягом якого їй довелося ділити сцену з такими монстрами важкості як “Metallica”, “Motorhead” та “Sodom”. Тим часом у себе на батьківщині Sepultura стали національними героями і тому на другому фестивалі Rock in Rio вони з’явилися у статусі хедлайнерів. На жаль, бурхливий успіх мав і зворотний бік. На концерті в Сан-Паулу, де гурт виступав перед 40-тисячною аудиторією, загинув один із глядачів, і внаслідок цього колектив довгий час більше не з’являвся на бразильських майданчиках. За винятком того трагічного випадку, турне на підтримку “Arise” пройшло успішно, і “Sepultura” відкрили для себе такі території як Греція, Японія, Австралія та Індонезія. У 1993 році гурт випустив знаменний альбом “Chaos A.D.”, на якому розбавив свій брутальний саунд національними бразильськими ритмами. Особливе визнання здобула пісня “Territory”, кліп на яку виграв “MTV Video Music Awards”. Незабаром після цього “Sepultura” стали першою бразильською командою, що дісталася Росії і першою латиноамериканською бандою, що з’явилася на фестивалі “Monsters of Rock” у Донінгтоні. На наступному альбомі колектив продовжив розробляти “національну жилу”, що випливало з назви – “Roots”. Великою популярністю тут користувалися композиції “Roots Bloody Roots”, “Attitude” та особливо “Ratamahatta”, відеокліп на яку отримав нагороду “Найкраще рок-відео” на бразильському MTV. Все складалося непогано, поки у менеджера групи, яка також була дружиною Макса, не помер син. Ігор, Андреас і Пауло поставилися до цього з розумінням і концерти, що залишилися за контрактом, дограли втрьох. Однак згодом музиканти та менеджмент перестали розуміти один одного, ситуація розжарилася і Макс вирішив піти з групи. Спочатку вокальні партії спробував виконувати Андреас, але для нього це виявилося надто складним. Тривалі пошуки нового фронтмена увінчалися успіхом лише 1998 року, коли у колективі з’явився Деррік Грін. Він добре вписався в команду, і хоча альбоми “Against” та “Nation” не мали такого комерційного успіху як попередні роботи, шанувальники “Sepultura” поставилися до Гріна цілком лояльно. Підтвердженням популярності бразильської команди стала поява на її сесіях і концертах таких особистостей як Джейсон Ньюстед, Майк Петтон і Джелло Біафра. У 2003-му гурт повернувся з новим студійним альбомом “Roorback”, який отримав хороші відгуки і проник у чарти “Billboard”. У листопаді 2005-го з’явився перший офіційний концертник, “Live in Sao Paolo”, виданий як на CD, так і на DVD. Ще через чотири місяці в продаж надійшов диск “Dante XXI”. Таку назву альбом отримав не дарма, оскільки він був натхненний “Божественною комедією” Данте, викладеною музикантами у трешевій манері. Представляємо новий студійний альбом “A-Lex” легендарних треш-металістів із Бразилії! На вас чекає 60 хвилин убивчого бразильського thrash metal на межі з death metal, заснованого на літературному творі Ентоні Берджесса “Заводний Апельсин”.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.